Ce să mănânci la Jimmy John's: opțiuni sănătoase de meniu și informații nutriționale


Jimmy John's este specializat în sandvișuri gourmet inspirate de mâncarea stradală din Chicago. De asemenea, este disponibilă o mică selecție de garnituri și băuturi clasice. Pe lângă sandvișurile la comandă pentru mâncare la pachet, Jimmy John's oferă și servicii de catering.

La prima vedere, meniul cu o singură foaie de la Jimmy John pare de bază, dar orice sandviș din meniu poate fi personalizat în funcție de gusturile și nevoile dumneavoastră dietetice. Când aveți timp să vă planificați din timp, puteți consulta online informațiile nutriționale ale lui Jimmy John , precum și puteți consulta o diagramă la îndemână despre alergenii alimentari .

Ce spun experții

„Jimmy John's vă permite să vă personalizați sandvișul pentru a omite alergenii alimentari, dar există totuși riscul de contaminare încrucișată. Îți poți face sandvișul mai sănătos folosind pâine din cereale integrale și adăugând legume, dar nutriția fiecărui sandviș variază în funcție de alegerile de garnitură și poate fi bogată în sodiu. Dacă mănânci în mod regulat aici, comandați legume suplimentare și reduceți la minimum conținutul de sodiu din celelalte mese pentru a echilibra aportul zilnic de nutrienți.” Willow Jarosh, MS, RD


Deși puteți face un sandviș personalizat la Jimmy John's, meniul de bază vă va oferi o idee despre opțiunile dvs. Puteți alege dintre ingrediente tradiționale pentru sandvișuri, cum ar fi carne de delicatese, brânză, legume și sosuri.

Cel mai simplu mod de a reduce carbohidrații și caloriile din sandvișul tău este să alegi opțiunea Unwich pentru comanda ta. Aceste sandvișuri inteligente conțin toate preparatele tale preferate, dar schimbă pâinea cu salată verde . De asemenea, puteți face alte câteva solicitări sau modificări pentru a stimula nutriția mesei dvs.

  • Scoateți submarinul. Dacă preferați pâinea în locul foliei de salată, luați în considerare să cereți angajatului care vă face sandvișul să scoată umplutura din jumătatea superioară a unui subtire de pâine franțuzească. Această solicitare simplă poate economisi cu ușurință 100 de calorii.
  • Tăiați submarinul în jumătate. Deși tăierea unui sandviș nu îi schimbă numărul de calorii sau carbohidrați, s-ar putea să te încurajeze să mănânci mai puțin . Un întreg submarin poate avea mai multe calorii decât aveți nevoie pentru prânz sau cină. Porționând sandwich-ul de la început, este mai ușor să economisiți jumătate pentru o altă masă.
  • Alegeți opțiuni de carne mai slabă. Curcanul, șunca și friptura de vită sunt cele mai bune alegeri de carne dacă încercați să vă păstrați caloriile sub control. Opțiunile bogate în calorii, cum ar fi salata de ton făcută cu maioneză și carnea procesată precum salamul, pot avea un conținut ridicat de grăsimi și sodiu.
  • Folosiți toppingurile cu înțelepciune. Pentru a reduce caloriile și grăsimile, omiteți maiaua și brânza. Dacă doriți să schimbați textura și gustul submarinului, încercați să adăugați un strat subțire de avocado . Acest schimb oferă un sandviș savuros, cu mai puține grăsimi saturate, dar cu toate beneficiile grăsimilor sănătoase. Pentru a adăuga crocant fără a adăuga multe calorii, adunați legume hrănitoare.
Ce să comandați și să evitați la Jimmy John's
 Cele mai multe opțiuni nutritive Opțiuni cel mai puțin nutritive
Clubul contrabandistului (Favorite) Salam picant de pe Coasta de Est (Preferate)
Turcia Tom (originale) The Veggie (originale)
Little John #4 (Little Johns) Little John #6 (Little Johns)
Slim 4 (Slims simplu) Slim 5 (Slims simplu)
Murat cu mărar Jumbo Kosher (laterale) Biscuiți cu ciocolată (laterale)
Apă îmbuteliată Dasani (băuturi) Dr Pepper (băuturi)

Sandvișul Little John #4 cu curcan, salată verde, roșii și maioneză este cel mai hrănitor produs la comandă, datorită dimensiunii mai mici și umpluturii slabe cu proteine.


Favorite

Când comanzi un sandviș Jimmy John, începi prin a-ți alege pâinea: franțuzește, grâu feliat gros, sau Unwich (un wrap de salată verde). Apoi comandați din meniul de sandvișuri cu oportunități de personalizare pe tot parcursul drumului. Meniul preferat de la Jimmy John's include combinații pline de carne și brânză, servite în mod obișnuit cu salată verde, roșii și ceapă.

Sandvișul Bootlegger Club de la Jimmy John's include friptură de vită și piept de curcan și este acoperit cu salată verde, roșii și maioneză. Servit pe un submarin francez obișnuit de 8 inchi, oferă 680 de calorii, 23 g grăsimi, 3,5 g grăsimi saturate, 71 g carbohidrați, 44 g proteine ​​și 1.890 mg sodiu.

Reduceți și mai mult carbohidrații și sodiu, alegând versiunea Unwich a Clubului Bootlegger. Are 330 de calorii, 20 g de grăsimi, 3,5 g de grăsimi saturate, 5 g de carbohidrați, 31 g de proteine ​​și 1.180 mg de sodiu. Și puteți economisi calorii și grăsimi sărind peste maiaua (care reprezintă 160 de calorii și 16 g de grăsime pe submarinul de 8 inci.

Fiecare Jimmy John's Unwich prefabricat conține 10 g de carbohidrați sau mai puțin, ceea ce îl face o alegere excelentă dacă țineți o dietă săracă în carbohidrați sau urmăriți aportul de carbohidrați ca parte a unui plan de dietă prietenos cu diabetul.

✗ Salam picant de pe Coasta de Est

Sandvișul picant cu salam de pe coasta de Est vine cu două porții de salam de genoa, capicola și brânză provolone și include, de asemenea, salată verde, roșii, maioneză, sos, ceapă și ardei iute. Servit pe pâine eviscerată franceză de 8 inci, are 970 de calorii, 59 g grăsimi, 22 g grăsimi saturate, 54 g carbohidrați, 54 g proteine ​​și 3.250 mg sodiu. Alege versiunea Unwich pentru a elimina 43 g carbohidrați.

Dacă îți poftești același amestec de carne și brânză, dar cauți să economisești calorii, grăsimi și sodiu, ia în considerare să comanzi sandvișul preferat de la clubul de noapte italian . Conține exact aceleași cărnuri ca și opțiunea Spicy East Coast Salam, doar o singură porție din fiecare. Are 930 de calorii, 46 g de grăsimi, 14 g de grăsimi saturate, 77 g de carbohidrați, 48 g de proteine ​​și 2.850 mg de sodiu pe un sandwich obișnuit de 8 inci.


Originale

Meniul de sandvișuri Originals conține șapte opțiuni, de la opțiuni de legume și ton până la curcan și roast beef.

Sandvișul Turkey Tom are o listă simplă de ingrediente. Conține numai curcan, salată verde, roșii și maioneză și are 480 de calorii, 19 g de grăsimi, 2,5 g de grăsimi saturate, 48 g de carbohidrați, 23 g de proteine ​​și 1.160 mg de sodiu pe un sandviș cu pâine franțuzească obișnuită de 8 inci. Schimbați muștarul cu maioneză pentru a reduce caloriile și grăsimile.

✗ Legumele

În mod surprinzător, opțiunea cel mai puțin hrănitoare din meniul Originals este singura opțiune fără carne sau pește. Cu provolone și avocado tartinat, precum și roșii, salată verde, castraveți și maia, sandvișul Veggie este sandvișul Originals cu cele mai multe calorii și conține 670 de calorii, 39 g grăsimi, 13 g grăsimi saturate, 50 g carbohidrați, 27 g proteine ​​și 1.160 mg sodiu. .

Reduceți carbohidrații, caloriile și grăsimile din sandviș dublând legumele și comandând-o ca Unwich. Și/sau, ați putea alege să aveți doar unul dintre cele trei ingrediente cremoase, cu conținut ridicat de grăsimi - brânză, avocado tartinat și maia.


Micul Johns

Little Johns sunt exact ceea ce te-ai aștepta: versiuni mici ale celor mai populare combinații de arome ale lui Jimmy John (6,5 inci lungime în loc de 8). Cu șapte opțiuni diferite de Little Johns, vei putea găsi combinația de carne sau proteine ​​de care îți dorești.

Numit pur și simplu Little John #4 , acest sandviș are aceleași ingrediente ca sandvișul Turkey Tom Original, dar vine pe un submarin francez mai mic. Jimmy John’s notează că are dimensiunea ideală pentru copii sau ca gustare la mijlocul zilei. Curcanul Little John are 240 de calorii, 10 g grăsimi, 1,5 g grăsimi saturate, 24 g carbohidrați, 12 g proteine ​​și 580 mg sodiu.

✗ Micul Ioan #6

Sandvișul Little John #6 are brânză provolone și avocado (la fel ca sandvișul Veggie originals) și conține 340 de calorii, 20 g grăsimi, 7 g grăsimi saturate, 25 g carbohidrați, 13 g proteine ​​și 580 mg sodiu.

Pentru o altă opțiune fără carne, luați în considerare Little John #3, care vine cu salată de ton, salată verde, roșii și castraveți și oferă 250 de calorii, 11 g grăsimi, 1,5 g grăsimi saturate, 26 g carbohidrați, 10 g proteine ​​și 590 mg sodiu.


Slims simplu

Partea Plain Slims a meniului simplifică și mai mult ingredientele din fiecare sandviș, făcând aceste sub-uri cu adevărat „plate”. Fiecare dintre aceste sandvișuri are doar carne și/sau brânză, fără salată verde, roșii sau maioneză.

Sandvișul Slim 4 are piept de curcan tăiat manual pe un submarin francez. Acest sandviș simplificat are 420 de calorii, 3 g de grăsimi, 0 g de grăsimi saturate, 68 g de carbohidrați, 27 g de proteine ​​și 1.250 mg de sodiu atunci când este servit pe un submarin francez de 8 inci.

✗ Subțire 5

Între timp, sandvișul Slim 5 se ambalează în puțin mai multă carne, cu capicola și salam împreună cu brânză provolone. Oferă 630 de calorii, 23 g grăsimi, 10 g grăsimi saturate, 69 g carbohidrați, 35 g proteine ​​și 1.960 mg sodiu.

Dacă îți este poftă de un sandviș cu carne și brânză și vrei să te menții în meniul Plain Slims, uită-te la sandvișul Slim 1 , care are șuncă și brânză provolone și cu 90 de calorii mai puține decât Slim 5.


Laturile

Meniul lui Jimmy John este axat pe ofertele sale de sandvișuri, dar include câteva opțiuni de părți dulci sau sărate, cum ar fi chipsuri de cartofi și prăjituri.

Muratul cu mărar Jumbo Kosher are 20 de calorii, 0 g grăsime, 4 g carbohidrați, 1 g zahăr, 1 g proteine ​​și 1.710 mg sodiu.

✗ Biscuiți cu ciocolată

Biscuitul cu ciocolată oferă 410 calorii, 19 g grăsimi, 12 g grăsimi saturate, 56 g carbohidrați, 32 g zahăr, 5 g proteine ​​și 290 mg sodiu. Puteți alege, de asemenea, o prăjitură cu stafide cu fulgi de ovăz puțin mai puțin caloric (370 de calorii, 13 g grăsime), dar are mai mult sodiu (390 mg) decât opțiunea cu ciocolată.

Chipsurile de cartofi sunt o altă parte clasică de tip sandwich la Jimmy John's. O pungă de chipsuri conține aproximativ 300 de calorii (150 de calorii per porție ), indiferent dacă iei obișnuit, grătar, sare și oțet sau jalapeño . Jimmy John's Thinny Chips au 130 de calorii per porție, ceea ce le face mai mici în calorii, dar sunt de fapt puțin mai mari în carbohidrați (20g) decât chipsurile obișnuite de cartofi (17g).

Pentru a satisface pofta de un răsfăț după prânz, sări peste prăjituri și, în schimb, atingă un fruct natural dulce, care oferă fibre , vitamine și minerale.


Băuturi

Jimmy John's oferă o gamă tipică de băuturi reci îmbuteliate și de fântână, inclusiv sifon , suc, ceai cu gheață și apă.

Apa simplă este de obicei cea mai hrănitoare opțiune de băutură, iar apa îmbuteliată Dasani este disponibilă la restaurantele Jimmy John's din toată țara pentru 0 calorii. Ceaiul cu gheață neîndulcit este o altă opțiune fără calorii și fără zahăr.

Dr Pepper

Dr Pepper (22 oz) are 280 de calorii, 0 g grăsime, 74 g carbohidrați, 0 g proteine, 74 g zaharuri și 95 mg sodiu.

În timp ce sifonul dietetic este o opțiune fără calorii, aceste opțiuni nu sunt cea mai bună alegere dacă eviți cofeina , carbonatarea , aditivii alimentari, conservanții sau îndulcitorii artificiali precum aspartamul .


Opțiuni specifice dietei

Meniul Jimmy John oferă opțiuni pentru diete fără gluten, cu conținut scăzut de carbohidrați, cu conținut scăzut de FODMAP, vegetariene și vegane. Cu toate acestea, nu veți găsi multe opțiuni cu conținut scăzut de grăsimi sau de sodiu la Jimmy John's.

Jimmy John's sfătuiește toți clienții săi să informeze angajații dacă au nevoi alimentare specifice. Având în vedere natura extrem de personalizabilă a meniului său, Jimmy John's poate satisface multe preferințe și diete.

Jimmy John's nu are desemnată pâine fără gluten , dar salata verde Unwich poate fi un bun schimb. Multe ingrediente care pot fi folosite pentru a umple un sandviș nu conțin gluten. Cu toate acestea, aceste ingrediente pot fi contaminate încrucișat prin depozitare comună, ustensile și preparare. Ingredientele și garniturile posibile pentru sandvișuri fără gluten includ:

  • Condimente : tartina de avocado, Kickin' Ranch, maia, mustar, ulei si otet
  • Umpluturi : șuncă, curcan, roast beef, salam, capicola, bacon; legume
  • Chips : chipsuri obișnuite, chipsuri Jalapeño și chipsuri subțiri
  • Unwich wrap de salată verde

Dacă aveți intoleranță la gluten sau boală celiacă, anunțați angajatul care vă va face masa. Pentru o opțiune sănătoasă, comandă Plain Slim #4 cu curcan pe un wrap de salată verde Unwich.

Sărac în carbohidrați

Opțiunea Unwich oferă un schimb excelent cu conținut scăzut de carbohidrați . Puteți obține orice sandviș al lui Jimmy John învelit în salată verde, dar opțiunile cu cel mai mic carbohidrați includ:

  • Hunter's Club Unwich
  • JJBLT Unwich
  • Bootlegger Club Unwich
  • Club Lulu Unwich
  • Turcia Tom Unwich

Pentru cea mai bună combinație de carbohidrați scăzut și proteine ​​mai mari, optați pentru Turkey Tom Unwich (480 de calorii)

Conţinut scăzut de grăsimi

Dacă ții o dietă săracă în grăsimi, există câteva opțiuni pentru tine la Jimmy John's. Puteți comanda orice sandviș fără brânză sau maioneză și alte sosuri pe bază de grăsime. Opțiunile de meniu cu conținut scăzut de grăsimi includ:

  • șuncă subțire și brânză (omiteți brânza)
  • Roast beef subțire
  • Curcan subțire
  • Unwich de brânză subțire

Alege roast beef subțire pentru o mulțime de proteine ​​(30g) și fibre (4g) cu puțină grăsime (5g).

FODMAP scăzut

Ca și opțiunile fără gluten, nu există elemente specifice de meniu cu FODMAP scăzut în meniul Jimmy John. Dar puteți construi un sandviș cu conținut scăzut de FODMAP cu următoarele ingrediente care sunt sigure în această dietă:

  • Unwich ambalaj
  • Curcan, șuncă sau friptură de vită
  • Salată verde, roșii, castraveți (și alte legume după cum este tolerat)
  • Mayo, muștar sau ulei și oțet

Alegeți un wrap Unwich cu curcan, salată verde, roșii și castraveți pentru o opțiune hrănitoare care nu conține FODMAP.

Diabet-friendly

La Jimmy John's puteți face un sandviș prietenos cu diabetul (cu conținut scăzut de carbohidrați, cu conținut scăzut de zahăr) cu oricare dintre următoarele ingrediente:

  • Unwich ambalaj
  • Brânză provolone
  • Roast beef, piept de curcan sau bacon 
  • Tartina de avocado, mustar, maia sau ulei si otet
  • Legume (inclusiv salată verde, roșii, varză, ardei, castraveți, murături și ceapă)

Pentru a ține o dietă favorabilă diabetului la Jimmy John's, alegeți proteina din piept de curcan cu legume (ca într-un sandviș cu Turkey Tom).

Vegetarian și Vegan

Jimmy John's nu desemnează anumite articole din meniu ca fiind vegane . Deși mai multe ingrediente nu conțin carne sau lactate, ele pot intra în contact cu articole care conțin. Articolele din meniul lui Jimmy John care nu conțin produse de origine animală includ:

  • Tartina de avocado
  • Chips clasice, BBQ sau Jalapeno Jimmy; Chipsuri subțiri
  • Ulei și oțet și muștar galben
  • Unwich wrap și pâine franțuzească
  • Legume (sapata verde, rosii, castraveti, ceapa, varza, ardei)

Meniul lui Jimmy John oferă două variante vegetariene : Veggie Sub și Little John #6 . De asemenea, vă puteți personaliza propria masă pentru vegetarieni folosind selecția Jimmy John de pâine, brânză și legume.


Alergii alimentare și siguranță

Jimmy John's oferă pe site-ul său informații despre alergenii alimentari care pot fi prezenți în articolele din meniu, inclusiv:

  • Lapte
  • ouă
  • Pește și crustacee
  • Arahide și nuci
  • Soia
  • Grâu
  • Gluten

Pentru persoanele cu alergii la nuci, graficul indică, de asemenea, dacă un ingredient ar fi putut fi produs într-o unitate care produce și nuci sau arahide. Dar dacă aveți o alergie alimentară, cel mai bine este să fiți precaut atunci când luați masa în oraș.

Declarația de alergen a lui Jimmy John

„Vă rugăm să rețineți că, deoarece alimentele individuale pot intra în contact unele cu altele în timpul pregătirii sandvișului dumneavoastră și din cauza ustensilelor și echipamentelor comune, nu putem garanta că alimentele noastre sunt lipsite de alergeni. Dacă aveți solicitări sau preocupări speciale legate de alergii sau alte restricții alimentare, vă rugăm să vă informați casierul atunci când plasați comanda.”


Un cuvânt de la InfoFitness.ro

Jimmy John's este o alegere populară pentru sandvișurile care sunt făcute la comandă cu ingrediente proaspete. O opțiune care îl diferențiază de alte magazine de sandvișuri este capacitatea de a schimba o folie de salată verde cu pâine, ceea ce reduce caloriile și carbohidrații unui submarin.

Jimmy John's facilitează personalizarea unui sandviș pentru a se potrivi nevoilor și preferințelor dumneavoastră dietetice. Odată ce cunoașteți informațiile nutriționale ale ingredientelor din meniu, puteți crea o masă gustoasă, satisfăcătoare și relativ sănătoasă.

Ați găsit o eroare în acest articol și doriți să o remediați? Contact
InfoFitness.ro nu oferă sfaturi medicale, diagnostic sau tratament.
Declinare a răspunderii